сряда, 15 април 2020 г.

Една история за доброто във времето на социалната изолация

Вчера (14.04.2020г.) в град Петрич едно момче за пореден път доказа, че има хора в които доброто винаги ще го има. Историята на случката се разказва от профила на Valentin Merry Badalovi във фейсбук и понеже напук на всичко лошо което ни сполетя покрай вируса и постоянното увеличаване на стреса за хората това е поредната хубава история която чета реших да я споделя с Вас.


"Не мога да не споделя доброто, което получих днес от непознато момче. От банкомат, находящ се на ул.“Стою Хаджиев“ в гр.Петрич – магазин Рай, отидох да изтегля пенсията на баща си. Пред мен трима души неуспяха, предположиха, че същият не е зареден или има някаква повреда. Пробвах след тях и аз. Въведох исканата сума, кода, изчаках нужното време. Картата излезе, взех я, но пари и така не бяха изплатени. Също така и бележка не бе издадена от апарата. Тръгнах. Изминавайки 15-20 метра чух момче да вика : „госпожо, госпожо“. Обърнах се да видя какво става. То всъщност е викало мен. Настигна ме и ми даде изплатената сума. В този момент загубих , както се указва „ума и дума“. Освен горещо да му благодаря, друго не можах да направя. Беше бърз и си тръгна. А и със задължителните маски не можах да видя лицето му, поне да се опитам да го разпозная. Важното е , че съвестни граждани има и се надявам всички да бъдат като него. БЛАГОДАРЯ от сърце на непознатото момче, както от мое име така и от името на баща ми. Поклон пред такива хора! P.S. Надявам се публикацията да е достигнала до момчето и целия позитивизъм от харесалите и коментиралите да го съпътства постоянно!"



Поздрави и от мен за тази прекрасна постъпка и дано продължим да виждаме повече такива хора сред нас.

Автор: Павел Димитров

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации